Szkolenie online:

Ezamowienia.gov.pl i podpisy – szkolenie praktyczne dla Zamawiających

tCena szkolenia: 449,00 zł. netto=brutto (Organizator jest ZW z VAT).

Zapraszamy na szkolenie warsztatowe, praktyczne, na którym przedstawimy krok po kroku Platformę Urzędu Zamówień Publicznych  – Ezamowienia.gov.pl. Na szkoleniu poruszymy zagadnienia związane z potrzebami Zamawiających, pracowników, osób odpowiedzialnych za udzielanie zamówień publicznych w świetle Nowego PZP z 11.09.2019 r.

Szkolenie ma wymiar praktyczny, będziemy pracowali na Platformie, wspólnie przechodzili przez poszczególne funkcjonalności.

Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy pracowników i rozwianie wątpliwości, które powstały wraz z uruchomieniem platformy, jej modułów oraz wejściem w życie nowego PZP. 

Szkolenie jest warsztatowe, nie omawiamy na szkoleniu zapisów PZP. Jeżeli jesteś zainteresowany PZP wybierz szkolenie dotyczące Nowego PZP.

Zachęcamy do wspólnej pracy z trenerem przy użyciu Państwa komputerów.

Zapraszamy osoby początkujące, jak i chcące zaktualizować posiadaną wiedzę. 

 

Korzyści ze szkolenia online (telekonferencji na żywo):

– bez wychodzenia z domu/biura bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu,
– dopasowaliśmy program szkolenia stacjonarnego do wersji zdalnej zachowując najwyższą jakość,
– szkolenie online jest tańsze niż odpowiednik stacjonarnego, które są obecnie niemożliwe,
– widzisz i słyszysz trenera na żywo,
– widzisz
prezentację i czat na żywo,
– możesz zadawać pytania i wyjaśniać swoje wątpliwości,
– dostęp poprzez link wysłany na Państwa e-mail (wystarczy laptop lub komputer z głośnikami),
– korzystamy z najnowszych i najpopularniejszych rozwiązań webinarowych na rynku,
– nielimitowane konsultacje z trenerem po szkoleniu,
– materiały szkoleniowe: skrypt szkoleniowy, notes, długopis,
dyplom, wyślemy pocztą polską przed szkoleniem

PROGRAM SZKOLENIA 

od 9.00 do 14.00 w tym dwie przerwy 15′

 

8.55 Próba połączenia

9.00 Rozpoczęcie szkolenia

 

1. Kto i dlaczego zakłada konto na Portalu Dostępowym – Platformie UZP?
2. Relacje między Miniportalem Bis, Platformą Ezamowienia.gov.pl, a platformami komercyjnymi
3. Rejestracja na platformie, rodzaje kont i uprawnień, role, podpisywanie pliku XML
4. Kim jest supervisor, co to jest punkt kontaktowy
5. Problemy z dostępnymi formularzami
6. Platforma, a nowe obowiązki Zamawiających z nowego PZP
7. Platforma po zalogowaniu
8. Nowe postępowanie, a nowe ogłoszenie
9. Nowy Biuletyn Zamówień Publicznych, nowe ogłoszenia i formularze
10. Dodawanie Planów Postępowań na platformie*
11. Dodawanie informacji do Prezesa UZP w trybie art. 81 nowego PZP na platformie*
10. Nowe moduły, harmonogram zmian w platformie, nowe funkcjonalności
11. Podpis zaufany – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
12. Podpis osobisty – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
13. Podpisy kwalifikowane – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
14. Nowe PZP w pytaniach uczestników/czek i odpowiedzi trenera
15. Konsultacje indywidualne

* funkcjonalności zostaną omówione, jeżeli zostaną aktywowane na platformie do dnia szkolenia

    Dyskusja i konsultacje z trenerem

     

    Cena szkolenia zawiera:

    • profesjonalnie przeprowadzone szkolenie,
    • zestaw gadżetów (notatnik, długopis),
    • imienny dyplom ukończenia szkolenia,
    • drukowane materiały szkoleniowe,
    • możliwość kontaktu z prowadzącym również po zakończeniu szkolenia,
    • płatność odroczona dla podmiotów publicznych.

    Posiadamy akredytację WUP w Lublinie, wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych o nr 2.06/00004/2018.

    Współpracujemy z Urzędami Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

     

     

    TERMINY SZKOLEŃ ONLINE:

    15.01.2021 r. od 9.00 do 14.00 (potwierdzony!)

    25.01.2021 r. od 9.00 do 14.00 (potwierdzony!)

    01.02.2021 r. od 9.00 do 14.00 (potwierdzony!)

    szkolenie organizujemy także w formie zamkniętej dla danego urzędu tel. 661884278, miroslaw@inkubatorprogress.pl

    Mirosław Ciołek

    Trener

    Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie. Zawodowo związany z tematyką zamówień publicznych i funduszy europejskich od 2006 roku.

    Posiada doświadczenie w realizacji projektów i zamówień publicznych po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.

    Przeprowadza procedury konkurencyjne w podmiotach prywatnych oraz postępowania w ramach PZP w podmiocie publicznym.

    Na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej realizował jeden z największych projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości 22 mln. zł. – „UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy” (IP było Narodowe Centrum Badań i Rozwoju). Rozliczył także jako Koordynator Projektu projekty: PO KL 8.1.1 „Certyfikat Sukcesu” oraz PO KL 8.1.1 „Kwalifikacje na Sprzedaż” (IP był Urząd Marszałkowski w Łodzi) o łącznej wartości ok. 1 mln 250 tys.

    Posiada także doświadczenie jako pracownik Oddziału Oceny Projektów w jednej z instytucji pośredniczących wdrażających środki europejskie.

    Posiada wiedzę teoretyczną (ukończone liczne kursy i szkolenia) oraz praktyczną z zakresu przygotowania, udzielania i prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne.

    Specjalizuje się w problematyce wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udzielaniem zamówień, warunków obniżania wartości korekt finansowych za zamówienia publiczne.

    Aktualnie Prezes Zarządu Fundacji IPIP. Przygotowuje rozprawę doktorską dotyczącą wpływu realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych na rozwój społeczno-gospodarczy województwa lubelskiego.

    Trener i doradca z 10-letnim stażem – prowadził szkolenia skierowane do wykonawców i zamawiających, biznesu, sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich, instytucji zarządzających, administracji publicznej, przedsiębiorców i osób indywidualnych.

    Referencje dostępne w zakładce referencje.

    Szkolenie online:

    Ezamowienia.gov.pl i podpisy – szkolenie praktyczne dla Zamawiających

     

    Cena szkolenia: 449,00 zł. netto=brutto (Organizator jest ZW z VAT).

    Zapraszamy na szkolenie warsztatowe, praktyczne, na którym przedstawimy krok po kroku Platformę Urzędu Zamówień Publicznych  – Ezamowienia.gov.pl. Na szkoleniu poruszymy zagadnienia związane z potrzebami Zamawiających, pracowników, osób odpowiedzialnych za udzielanie zamówień publicznych w świetle Nowego PZP z 11.09.2019 r.

    Szkolenie ma wymiar praktyczny, będziemy pracowali na Platformie, wspólnie przechodzili przez poszczególne funkcjonalności.

    Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy pracowników i rozwianie wątpliwości, które powstały wraz z uruchomieniem platformy, jej modułów oraz wejściem w życie nowego PZP. 

    Szkolenie jest warsztatowe, nie omawiamy na szkoleniu zapisów PZP. Jeżeli jesteś zainteresowany PZP wybierz szkolenie dotyczące Nowego PZP.

    Zachęcamy do wspólnej pracy z trenerem przy użyciu Państwa komputerów.

    Zapraszamy osoby początkujące, jak i chcące zaktualizować posiadaną wiedzę. 

     

    Korzyści ze szkolenia online (telekonferencji na żywo):

    – bez wychodzenia z domu/biura bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu,
    – dopasowaliśmy program szkolenia stacjonarnego do wersji zdalnej zachowując najwyższą jakość,
    – szkolenie online jest tańsze niż odpowiednik stacjonarnego, które są obecnie niemożliwe,
    – widzisz i słyszysz trenera na żywo,
    – widzisz
    prezentację i czat na żywo,
    – możesz zadawać pytania i wyjaśniać swoje wątpliwości,
    – dostęp poprzez link wysłany na Państwa e-mail (wystarczy laptop lub komputer z głośnikami),
    – korzystamy z najnowszych i najpopularniejszych rozwiązań webinarowych na rynku,
    – nielimitowane konsultacje z trenerem po szkoleniu,
    – materiały szkoleniowe: skrypt szkoleniowy, notes, długopis,
    dyplom, wyślemy pocztą polską przed szkoleniem

    PROGRAM SZKOLENIA 

    od 9.00 do 14.00 w tym dwie przerwy 15′

     

    8.55 Próba połączenia

    9.00 Rozpoczęcie szkolenia

     

    1. Kto i dlaczego zakłada konto na Portalu Dostępowym – Platformie UZP?
    2. Relacje między Miniportalem Bis, Platformą Ezamowienia.gov.pl, a platformami komercyjnymi
    3. Rejestracja na platformie, rodzaje kont i uprawnień, role, podpisywanie pliku XML
    4. Kim jest supervisor, co to jest punkt kontaktowy
    5. Problemy z dostępnymi formularzami
    6. Platforma, a nowe obowiązki Zamawiających z nowego PZP
    7. Platforma po zalogowaniu
    8. Nowe postępowanie, a nowe ogłoszenie
    9. Nowy Biuletyn Zamówień Publicznych, nowe ogłoszenia i formularze
    10. Dodawanie Planów Postępowań na platformie*
    11. Dodawanie informacji do Prezesa UZP w trybie art. 81 nowego PZP na platformie*
    10. Nowe moduły, harmonogram zmian w platformie, nowe funkcjonalności
    11. Podpis zaufany – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
    12. Podpis osobisty – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
    13. Podpisy kwalifikowane – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
    14. Nowe PZP w pytaniach uczestników/czek i odpowiedzi trenera
    15. Konsultacje indywidualne

    * funkcjonalności zostaną omówione, jeżeli zostaną aktywowane na platformie do dnia szkolenia

      Dyskusja i konsultacje z trenerem

       

      Cena szkolenia zawiera:

      • profesjonalnie przeprowadzone szkolenie,
      • zestaw gadżetów (notatnik, długopis),
      • imienny dyplom ukończenia szkolenia,
      • drukowane materiały szkoleniowe,
      • możliwość kontaktu z prowadzącym również po zakończeniu szkolenia,
      • płatność odroczona dla podmiotów publicznych.

      Posiadamy akredytację WUP w Lublinie, wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych o nr 2.06/00004/2018.

      Współpracujemy z Urzędami Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

       

       

       

      TERMINY SZKOLEŃ ONLINE:

      15.01.2021 r. od 9.00 do 14.00 (potwierdzony!)

      25.01.2021 r. od 9.00 do 14.00 (potwierdzony!)

      01.02.2021 r. od 9.00 do 14.00 (potwierdzony!)

      szkolenie organizujemy także w formie zamkniętej dla danego urzędu tel. 661884278, miroslaw@inkubatorprogress.pl

      Mirosław Ciołek

      Trener

      Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie. Zawodowo związany z tematyką zamówień publicznych i funduszy europejskich od 2006 roku.

      Posiada doświadczenie w realizacji projektów i zamówień publicznych po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.

      Przeprowadza procedury konkurencyjne w podmiotach prywatnych oraz postępowania w ramach PZP w podmiocie publicznym.

      Na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej realizował jeden z największych projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości 22 mln. zł. – „UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy” (IP było Narodowe Centrum Badań i Rozwoju). Rozliczył także jako Koordynator Projektu projekty: PO KL 8.1.1 „Certyfikat Sukcesu” oraz PO KL 8.1.1 „Kwalifikacje na Sprzedaż” (IP był Urząd Marszałkowski w Łodzi) o łącznej wartości ok. 1 mln 250 tys.

      Posiada także doświadczenie jako pracownik Oddziału Oceny Projektów w jednej z instytucji pośredniczących wdrażających środki europejskie.

      Posiada wiedzę teoretyczną (ukończone liczne kursy i szkolenia) oraz praktyczną z zakresu przygotowania, udzielania i prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne.

      Specjalizuje się w problematyce wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udzielaniem zamówień, warunków obniżania wartości korekt finansowych za zamówienia publiczne.

      Aktualnie Prezes Zarządu Fundacji IPIP. Przygotowuje rozprawę doktorską dotyczącą wpływu realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych na rozwój społeczno-gospodarczy województwa lubelskiego.

      Trener i doradca z 10-letnim stażem – prowadził szkolenia skierowane do wykonawców i zamawiających, biznesu, sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich, instytucji zarządzających, administracji publicznej, przedsiębiorców i osób indywidualnych.

      Referencje dostępne w zakładce referencje.

      MASZ PYTANIA?

      Inkubator Przedsiębiorczości Inkubator Progress

      Biuro:
      ul. Sowińskiego 7/6
      20-040 Lublin

      NIP: 7133092275
      KRS: 0000627901
      REGON: 365052327

      szkolenia@inkubatorprogress.pl

      Zadzwoń do nas!

      tel.:  661 884 278
      fax: 81 381 28 18

      FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

               

      FACEBOOK