Szkolenie online:
Ezamowienia.gov.pl i podpisy – szkolenie praktyczne dla Zamawiających
Cena szkolenia: 449,00 zł. netto=brutto (Organizator jest ZW z VAT).
Zapraszamy na szkolenie warsztatowe, praktyczne, na którym przedstawimy krok po kroku Platformę Urzędu Zamówień Publicznych – Ezamowienia.gov.pl. Na szkoleniu poruszymy zagadnienia związane z potrzebami Zamawiających, pracowników, osób odpowiedzialnych za udzielanie zamówień publicznych w świetle Nowego PZP z 11.09.2019 r.
Szkolenie ma wymiar praktyczny, będziemy pracowali na Platformie, wspólnie przechodzili przez poszczególne funkcjonalności.
Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy pracowników i rozwianie wątpliwości, które powstały wraz z uruchomieniem platformy, jej modułów oraz wejściem w życie nowego PZP.
Szkolenie jest warsztatowe, nie omawiamy na szkoleniu zapisów PZP. Jeżeli jesteś zainteresowany PZP wybierz szkolenie dotyczące Nowego PZP.
Zachęcamy do wspólnej pracy z trenerem przy użyciu Państwa komputerów.
Zapraszamy osoby początkujące, jak i chcące zaktualizować posiadaną wiedzę.
Korzyści ze szkolenia online (telekonferencji na żywo):
– bez wychodzenia z domu/biura bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu,
– dopasowaliśmy program szkolenia stacjonarnego do wersji zdalnej zachowując najwyższą jakość,
– szkolenie online jest tańsze niż odpowiednik stacjonarnego, które są obecnie niemożliwe,
– widzisz i słyszysz trenera na żywo,
– widzisz prezentację i czat na żywo,
– możesz zadawać pytania i wyjaśniać swoje wątpliwości,
– dostęp poprzez link wysłany na Państwa e-mail (wystarczy laptop lub komputer z głośnikami),
– korzystamy z Zooma, możesz zadawać pytania na czacie lub przez mikrofon,
– konsultacje z trenerem po szkoleniu,
– otrzymujesz paczkę materiałów wysyłaną pocztą przed szkoleniem: dyplom, notes, długopis, teczka, skrypt szkoleniowy, a także materiały w wersji elektronicznej po szkoleniu.
PROGRAM SZKOLENIA
od 9.00 do 14.00 w tym dwie przerwy 15′
8.55 Próba połączenia
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
1. Kto i dlaczego zakłada konto na Portalu Dostępowym – Platformie UZP?
2. Relacje między Miniportalem Bis, Platformą Ezamowienia.gov.pl, a platformami komercyjnymi
3. Rejestracja na platformie, rodzaje kont i uprawnień, role, podpisywanie pliku XML
4. Kim jest supervisor, co to jest punkt kontaktowy
5. Problemy z dostępnymi formularzami
6. Platforma, a nowe obowiązki Zamawiających z nowego PZP
7. Platforma po zalogowaniu
8. Nowe postępowanie, a nowe ogłoszenie
9. Nowy Biuletyn Zamówień Publicznych, nowe ogłoszenia i formularze
10. Dodawanie Planów Postępowań na platformie*
11. Dodawanie informacji do Prezesa UZP w trybie art. 81 nowego PZP na platformie*
10. Nowe moduły, harmonogram zmian w platformie, nowe funkcjonalności
11. Podpis zaufany – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
12. Podpis osobisty – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
13. Podpisy kwalifikowane – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
14. Nowe PZP w pytaniach uczestników/czek i odpowiedzi trenera
15. Konsultacje indywidualne
* funkcjonalności zostaną omówione, jeżeli zostaną aktywowane na platformie do dnia szkolenia
Dyskusja i konsultacje z trenerem
Cena szkolenia zawiera:
- profesjonalnie przeprowadzone szkolenie,
- zestaw gadżetów (notatnik, długopis, teczka),
- imienny dyplom ukończenia szkolenia,
- drukowane materiały szkoleniowe,
- możliwość kontaktu z prowadzącym również po zakończeniu szkolenia,
- płatność odroczona dla podmiotów publicznych.
Posiadamy akredytację WUP w Lublinie, wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych o nr 2.06/00042/2021.
Współpracujemy z Urzędami Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
TERMINY SZKOLEŃ ONLINE:
08.03.2021 r. od 9.00 do 14.00 (potwierdzony!)
szkolenie organizujemy także w formie zamkniętej dla danego urzędu tel. 661884278, miroslaw@inkubatorprogress.pl
Mirosław Ciołek
Trener
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie. Zawodowo związany z tematyką zamówień publicznych i funduszy europejskich od 2006 roku.
Posiada doświadczenie w realizacji projektów i zamówień publicznych po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.
Przeprowadza procedury konkurencyjne w podmiotach prywatnych oraz postępowania w ramach PZP w podmiocie publicznym.
Na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej realizował jeden z największych projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości 22 mln. zł. – „UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy” (IP było Narodowe Centrum Badań i Rozwoju). Rozliczył także jako Koordynator Projektu projekty: PO KL 8.1.1 „Certyfikat Sukcesu” oraz PO KL 8.1.1 „Kwalifikacje na Sprzedaż” (IP był Urząd Marszałkowski w Łodzi) o łącznej wartości ok. 1 mln 250 tys.
Posiada także doświadczenie jako pracownik Oddziału Oceny Projektów w jednej z instytucji pośredniczących wdrażających środki europejskie.
Posiada wiedzę teoretyczną (ukończone liczne kursy i szkolenia) oraz praktyczną z zakresu przygotowania, udzielania i prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne.
Specjalizuje się w problematyce wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udzielaniem zamówień, warunków obniżania wartości korekt finansowych za zamówienia publiczne.
Aktualnie Prezes Zarządu Fundacji IPIP. Przygotowuje rozprawę doktorską dotyczącą wpływu realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych na rozwój społeczno-gospodarczy województwa lubelskiego.
Trener i doradca z 10-letnim stażem – prowadził szkolenia skierowane do wykonawców i zamawiających, biznesu, sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich, instytucji zarządzających, administracji publicznej, przedsiębiorców i osób indywidualnych.
Referencje dostępne w zakładce referencje.
Szkolenie online:
Ezamowienia.gov.pl i podpisy – szkolenie praktyczne dla Zamawiających
Cena szkolenia: 449,00 zł. netto=brutto (Organizator jest ZW z VAT).
Zapraszamy na szkolenie warsztatowe, praktyczne, na którym przedstawimy krok po kroku Platformę Urzędu Zamówień Publicznych – Ezamowienia.gov.pl. Na szkoleniu poruszymy zagadnienia związane z potrzebami Zamawiających, pracowników, osób odpowiedzialnych za udzielanie zamówień publicznych w świetle Nowego PZP z 11.09.2019 r.
Szkolenie ma wymiar praktyczny, będziemy pracowali na Platformie, wspólnie przechodzili przez poszczególne funkcjonalności.
Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy pracowników i rozwianie wątpliwości, które powstały wraz z uruchomieniem platformy, jej modułów oraz wejściem w życie nowego PZP.
Szkolenie jest warsztatowe, nie omawiamy na szkoleniu zapisów PZP. Jeżeli jesteś zainteresowany PZP wybierz szkolenie dotyczące Nowego PZP.
Zachęcamy do wspólnej pracy z trenerem przy użyciu Państwa komputerów.
Zapraszamy osoby początkujące, jak i chcące zaktualizować posiadaną wiedzę.
Korzyści ze szkolenia online (telekonferencji na żywo):
– bez wychodzenia z domu/biura bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu,
– dopasowaliśmy program szkolenia stacjonarnego do wersji zdalnej zachowując najwyższą jakość,
– szkolenie online jest tańsze niż odpowiednik stacjonarnego, które są obecnie niemożliwe,
– widzisz i słyszysz trenera na żywo,
– widzisz prezentację i czat na żywo,
– możesz zadawać pytania i wyjaśniać swoje wątpliwości,
– dostęp poprzez link wysłany na Państwa e-mail (wystarczy laptop lub komputer z głośnikami),
– korzystamy z Zooma, możesz zadawać pytania na czacie lub przez mikrofon,
– konsultacje z trenerem po szkoleniu,
– otrzymujesz paczkę materiałów wysyłaną pocztą przed szkoleniem: dyplom, notes, długopis, teczka, skrypt szkoleniowy, a także materiały w wersji elektronicznej po szkoleniu.
PROGRAM SZKOLENIA
od 9.00 do 14.00 w tym dwie przerwy 15′
8.55 Próba połączenia
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
1. Kto i dlaczego zakłada konto na Portalu Dostępowym – Platformie UZP?
2. Relacje między Miniportalem Bis, Platformą Ezamowienia.gov.pl, a platformami komercyjnymi
3. Rejestracja na platformie, rodzaje kont i uprawnień, role, podpisywanie pliku XML
4. Kim jest supervisor, co to jest punkt kontaktowy
5. Problemy z dostępnymi formularzami
6. Platforma, a nowe obowiązki Zamawiających z nowego PZP
7. Platforma po zalogowaniu
8. Nowe postępowanie, a nowe ogłoszenie
9. Nowy Biuletyn Zamówień Publicznych, nowe ogłoszenia i formularze
10. Dodawanie Planów Postępowań na platformie*
11. Dodawanie informacji do Prezesa UZP w trybie art. 81 nowego PZP na platformie*
10. Nowe moduły, harmonogram zmian w platformie, nowe funkcjonalności
11. Podpis zaufany – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
12. Podpis osobisty – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
13. Podpisy kwalifikowane – składanie, walidacja, wyrobienie, formaty
14. Nowe PZP w pytaniach uczestników/czek i odpowiedzi trenera
15. Konsultacje indywidualne
* funkcjonalności zostaną omówione, jeżeli zostaną aktywowane na platformie do dnia szkolenia
Dyskusja i konsultacje z trenerem
Cena szkolenia zawiera:
- profesjonalnie przeprowadzone szkolenie,
- zestaw gadżetów (notatnik, długopis, teczka),
- imienny dyplom ukończenia szkolenia,
- drukowane materiały szkoleniowe,
- możliwość kontaktu z prowadzącym również po zakończeniu szkolenia,
- płatność odroczona dla podmiotów publicznych.
Posiadamy akredytację WUP w Lublinie, wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych o nr 2.06/00042/2021.
Współpracujemy z Urzędami Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
TERMINY SZKOLEŃ ONLINE:
08.03.2021 r. od 9.00 do 14.00 (potwierdzony!)
szkolenie organizujemy także w formie zamkniętej dla danego urzędu tel. 661884278, miroslaw@inkubatorprogress.pl
Mirosław Ciołek
Trener
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie. Zawodowo związany z tematyką zamówień publicznych i funduszy europejskich od 2006 roku.
Posiada doświadczenie w realizacji projektów i zamówień publicznych po stronie Zamawiającego i Wykonawcy.
Przeprowadza procedury konkurencyjne w podmiotach prywatnych oraz postępowania w ramach PZP w podmiocie publicznym.
Na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej realizował jeden z największych projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości 22 mln. zł. – „UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy” (IP było Narodowe Centrum Badań i Rozwoju). Rozliczył także jako Koordynator Projektu projekty: PO KL 8.1.1 „Certyfikat Sukcesu” oraz PO KL 8.1.1 „Kwalifikacje na Sprzedaż” (IP był Urząd Marszałkowski w Łodzi) o łącznej wartości ok. 1 mln 250 tys.
Posiada także doświadczenie jako pracownik Oddziału Oceny Projektów w jednej z instytucji pośredniczących wdrażających środki europejskie.
Posiada wiedzę teoretyczną (ukończone liczne kursy i szkolenia) oraz praktyczną z zakresu przygotowania, udzielania i prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne.
Specjalizuje się w problematyce wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udzielaniem zamówień, warunków obniżania wartości korekt finansowych za zamówienia publiczne.
Aktualnie Prezes Zarządu Fundacji IPIP. Przygotowuje rozprawę doktorską dotyczącą wpływu realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych na rozwój społeczno-gospodarczy województwa lubelskiego.
Trener i doradca z 10-letnim stażem – prowadził szkolenia skierowane do wykonawców i zamawiających, biznesu, sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich, instytucji zarządzających, administracji publicznej, przedsiębiorców i osób indywidualnych.
Referencje dostępne w zakładce referencje.
MASZ PYTANIA?
Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne
Biuro:
ul. Sowińskiego 7/6
20-040 Lublin
NIP: 7132914485
REGON: 363383563
szkolenia@inkubatorprogress.pl
Zadzwoń do nas!
tel.: 661 884 278
fax: 81 381 28 18