Szkolenie: System SL2014 – rozliczanie i realizacja projektów UE 2014-2020
Cena szkolenia: 449,00 zł. netto=brutto (Organizator jest ZW z VAT).
SL2014 jest nowym systemem informatycznym służącym rozliczaniu projektów miękkich i twardych dofinansowanych z funduszy europejskich (wszystkie programy krajowe i regionalne). Zastąpił on tzw. Generatory Wniosków o Płatność. Jest to jedyne, najważniejsze narzędzie i dzięki jego sprawnej obsłudze projekt dofinansowany ze środków UE może być dobrze rozliczony i prowadzony bez ryzyka zwrotu dofinansowania i nałożenia korekt finansowych na podmiot.
Zapraszamy na szkolenie w formie online lub formie stacjonarnej z zachowaniem wytycznych dot. bezpieczeństwa i procedur MR oraz GIS.
Korzyści ze szkolenia online (telekonferencji na żywo):
– bez wychodzenia z domu/biura bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu,
– dopasowaliśmy program szkolenia stacjonarnego do wersji zdalnej zachowując najwyższą jakość,
– szkolenie online jest tańsze niż odpowiednik stacjonarnego, które są obecnie niemożliwe,
– widzisz i słyszysz trenera,
– widzisz prezentację i System SL2014 na żywo,
– możesz zadawać pytania i wyjaśniać swoje wątpliwości,
– dostęp poprzez link wysłany na Państwa e-mail (wystarczy laptop lub komputer z głośnikami),
– korzystamy z Zooma, możesz zadawać pytania na czacie lub przez mikrofon,
– konsultacje z trenerem po szkoleniu,
– otrzymujesz paczkę materiałów wysyłaną pocztą przed szkoleniem: dyplom, notes, długopis, teczka, skrypt szkoleniowy, a także materiały w wersji elektronicznej po szkoleniu.
Na szkoleniu omówimy także FUNDUSZOWY PAKIET ANTYWIRUSOWY – ustawę o szczególnych rozwiązaniach wspierających realizację programów operacyjnych w związku z wystąpieniem COVID-19 w 2020 roku. Pomożemy także w rozwiązaniu bieżących problemów dot. realizacji projektu.
Szkolenie uwzględnia najnowsze zmiany wytycznych dot. kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS, FS.
W efekcie udziału w szkoleniu uczestnicy i uczestniczki będą wiedzieć:
- jak się sprawnie poruszać w systemie SL2014?
- kto jest upoważniony do pracy w systemie i jakie ma uprawnienia?
- do czego służą poszczególne zakładki w systemie SL2014?
- jak prowadzić korespondencję z opiekunem projektu, aby system był naszym sprzymierzeńcem?
- jakie są zmiany w zasadach kwalifikowalności wydatków, co pozwoli uniknąć korekt?
- jakie są zasady rozliczania projektów z wykorzystaniem systemu SL2014?
- jakie są nowe zasady składania wniosków o płatność w systemie SL2014?
- jak wnioskować o zaliczkę, a jak o refundację?
- jak przygotowywać, gromadzić, opisywać, przechowywać dokumenty w systemie?
- co to jest nowy harmonogram płatności, baza personelu, baza zamówień?
- co to jest projekt partnerski, co wypełnia Partner Wiodący, co wypełniają Partnerzy
- ciekawostka: co widzi i jak wygląda SL2014 z perspektywy opiekuna projektu
Szkolenie kierujemy do osób zarządzających, kierowników i pracowników, głównych księgowych/skarbników, pracowników administracji publicznej i samorządowej (koordynatorów, kierowników projektów, specjalistów ds. projektów, księgowych).
PROGRAM SZKOLENIA
od 9.00 do 14.00 w tym dwie przerwy 15′
8.55 Próba połączenia
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
I Zagadnienia wstępne
- Uprawnienia poszczególnych użytkowników SL2014, upoważnienia
- Logowanie do systemu, przeglądarka internetowa, wtyczki, rozszerzenia, RAR/ZIP
- Platforma ePUAP
- Praca w systemie SL2014 krok po kroku
- Identyfikacja wniosku w systemie
II Wnioski o płatność w SL2014 – warsztat praktyczny
- Obsługa modułów wniosków o płatność (sprawdzanie poprawności, złożenie wniosku, weryfikacja podpisu wniosku, zapis wniosku, wydruk wniosku, edycja wniosku, usunięcie wniosku, ponowne złożenie wniosku, potwierdzenie dostarczenia wniosku)
- Obsługa modułu częściowego wniosku o płatność
- Procedura wycofania wniosku
- Weryfikacja Wniosku o Płatność przez opiekuna
- Pogłębiona weryfikacja dokumentów w ramach składanych przez beneficjentów wniosków o płatność
- Korekta/y wniosku o płatność
- Rozliczanie projektu partnerskiego, obowiązki Lidera i Partnerów
III Inne funkcje SL2014 – warsztat praktyczny
- Korespondencja i kontakt z opiekunem projektu
- Tworzenie i przesłanie harmonogramu płatności
- Monitorowanie uczestników projektu
- Zamówienia publiczne – analiza wytycznych i podstaw PZP
- Zamówienia publiczne – wprowadzanie informacji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i zawarciu umowy z wykonawcą
- Obsługa modułu baza personelu
- Monitorowanie postępu realizacji projektu
- Zakładka Dokumenty
- Ciekawostka: system Sl2014 z perspektywy opiekuna projektu
IV Najczęściej popełniane błędy przez Beneficjentów
- Ćwiczenie umiejętności, testowanie wiedzy poznanej na szkoleniu
- Rozwiązywanie problemów w pracy z narzędziem
- Indywidualna praca trenera z zainteresowanymi uczestnikami/czkami
- Sesja pytań i odpowiedzi
Dyskusja i konsultacje z trenerem
Cena szkolenia zawiera:
- profesjonalnie przeprowadzone szkolenie,
- zestaw gadżetów (notatnik, długopis, teczka),
- imienny dyplom ukończenia szkolenia,
- drukowane materiały szkoleniowe,
- przerwy kawowe,
- możliwość kontaktu z prowadzącym również po zakończeniu szkolenia.
Posiadamy akredytację WUP w Lublinie, wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych o nr 2.06/00004/2018.
Współpracujemy z Urzędami Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
TERMINY SZKOLEŃ STACJONARNYCH:
w trakcie planowania
TERMINY SZKOLEŃ ONLINE:
19.03.2021 r. od 9.00 do 14.00 (potwierdzony!)
szkolenie organizujemy także 1do1, zaproponuj nam termin wygodny dla Ciebie tel. 661884278, miroslaw@inkubatorprogress.pl
Mirosław Ciołek
Trener
Rozliczył jako Koordynator Projektu w O.K. Centrum Języków Obcych projekty: PO KL 8.1.1 „Certyfikat Sukcesu” oraz PO KL 8.1.1 „Kwalifikacje na Sprzedaż” (IP był Urząd Marszałkowski w Łodzi) o łącznej wartości ok. 1 mln 250 tys. Na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej realizował jeden z największych projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości 22 mln. zł. – „UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy” (IP było Narodowe Centrum Badań i Rozwoju). Posiada doświadczenie jako pracownik Oddziału Oceny Projektów w jednej z instytucji wdrażających środki europejskie.
Posiada wiedzę teoretyczną (ukończone liczne kursy i szkolenia) oraz praktyczną z zakresu uwarunkowań realizacji projektu (monitoring, sprawozdawczość, kontrola, ewaluacja, promocja, rozliczanie), a także opracowywania wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy UE.
Specjalizuje się w problematyce kwalifikowalności wydatków, rozliczeń, kontroli, zamówień publicznych i systemie SL2014.
Aktualnie Prezes Zarządu Fundacji IPIP. Przygotowuje rozprawę doktorską dotyczącą wpływu realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych na rozwój społeczno-gospodarczy województwa lubelskiego.
Trener i doradca z 9-letnim stażem – prowadził szkolenia skierowane do biznesu, sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich, instytucji zarządzających, administracji publicznej, przedsiębiorców i osób indywidualnych, potencjalnych projektodawców korzystających ze współfinansowania.
Szkolenie: System SL2014 – rozliczanie i realizacja projektów UE 2014-2020
Cena szkolenia: 449,00 zł. netto=brutto (Organizator jest ZW z VAT).
SL2014 jest nowym systemem informatycznym służącym rozliczaniu projektów miękkich i twardych dofinansowanych z funduszy europejskich (wszystkie programy krajowe i regionalne). Zastąpił on tzw. Generatory Wniosków o Płatność. Jest to jedyne, najważniejsze narzędzie i dzięki jego sprawnej obsłudze projekt dofinansowany ze środków UE może być dobrze rozliczony i prowadzony bez ryzyka zwrotu dofinansowania i nałożenia korekt finansowych na podmiot.
Zapraszamy na szkolenie w formie online lub formie stacjonarnej z zachowaniem wytycznych dot. bezpieczeństwa i procedur MR oraz GIS.
Korzyści ze szkolenia online (telekonferencji na żywo):
– bez wychodzenia z domu/biura bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu,
– dopasowaliśmy program szkolenia stacjonarnego do wersji zdalnej zachowując najwyższą jakość,
– szkolenie online jest tańsze niż odpowiednik stacjonarnego, które są obecnie niemożliwe,
– widzisz i słyszysz trenera,
– widzisz prezentację i System SL2014 na żywo,
– możesz zadawać pytania i wyjaśniać swoje wątpliwości,
– dostęp poprzez link wysłany na Państwa e-mail (wystarczy laptop lub komputer z głośnikami),
– korzystamy z Zooma, możesz zadawać pytania na czacie lub przez mikrofon,
– konsultacje z trenerem po szkoleniu,
– otrzymujesz paczkę materiałów wysyłaną pocztą przed szkoleniem: dyplom, notes, długopis, teczka, skrypt szkoleniowy, a także materiały w wersji elektronicznej po szkoleniu.
Szkolenie uwzględnia najnowsze zmiany wytycznych dot. kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS, FS.
Na szkoleniu omówimy także FUNDUSZOWY PAKIET ANTYWIRUSOWY – ustawę o szczególnych rozwiązaniach wspierających realizację programów operacyjnych w związku z wystąpieniem COVID-19 w 2020 roku. Pomożemy także w rozwiązaniu bieżących problemów dot. realizacji projektu.
W efekcie udziału w szkoleniu uczestnicy i uczestniczki będą wiedzieć:
- jak się sprawnie poruszać w systemie SL2014?
- kto jest upoważniony do pracy w systemie i jakie ma uprawnienia?
- do czego służą poszczególne zakładki w systemie SL2014?
- jak prowadzić korespondencję z opiekunem projektu, aby system był naszym sprzymierzeńcem?
- jakie są zmiany w zasadach kwalifikowalności wydatków, co pozwoli uniknąć korekt?
- jakie są zasady rozliczania projektów z wykorzystaniem systemu SL2014?
- jakie są nowe zasady składania wniosków o płatność w systemie SL2014?
- jak wnioskować o zaliczkę, a jak o refundację?
- jak przygotowywać, gromadzić, opisywać, przechowywać dokumenty w systemie?
- co to jest nowy harmonogram płatności, baza personelu, baza zamówień?
- co to jest projekt partnerski, co wypełnia Partner Wiodący, co wypełniają Partnerzy
- ciekawostka: co widzi i jak wygląda SL2014 z perspektywy opiekuna projektu
Szkolenie kierujemy do osób zarządzających, kierowników i pracowników, głównych księgowych/skarbników, pracowników administracji publicznej i samorządowej (koordynatorów, kierowników projektów, specjalistów ds. projektów, księgowych).
PROGRAM SZKOLENIA
od 9.00 do 14.00 w tym dwie przerwy 15′
Rejestracja
I Zagadnienia wstępne
- Uprawnienia poszczególnych użytkowników SL2014, upoważnienia
- Logowanie do systemu, przeglądarka internetowa, wtyczki, rozszerzenia, RAR/ZIP
- Platforma ePUAP
- Praca w systemie SL2014 krok po kroku
- Identyfikacja wniosku w systemie
II Wnioski o płatność w SL2014 – warsztat praktyczny
- Obsługa modułów wniosków o płatność (sprawdzanie poprawności, złożenie wniosku, weryfikacja podpisu wniosku, zapis wniosku, wydruk wniosku, edycja wniosku, usunięcie wniosku, ponowne złożenie wniosku, potwierdzenie dostarczenia wniosku)
- Obsługa modułu częściowego wniosku o płatność
- Procedura wycofania wniosku
- Weryfikacja Wniosku o Płatność przez opiekuna
- Pogłębiona weryfikacja dokumentów w ramach składanych przez beneficjentów wniosków o płatność
- Korekta/y wniosku o płatność
- Rozliczanie projektu partnerskiego, obowiązki Lidera i Partnerów
III Inne funkcje SL2014 – warsztat praktyczny
- Korespondencja i kontakt z opiekunem projektu
- Tworzenie i przesłanie harmonogramu płatności
- Monitorowanie uczestników projektu
- Zamówienia publiczne – analiza wytycznych i podstaw PZP
- Zamówienia publiczne – wprowadzanie informacji o rozstrzygnięciu postepowania przetargowego i zawarciu umowy z wykonawcą
- Obsługa modułu baza personelu
- Monitorowanie postępu realizacji projektu
- Zakładka Dokumenty
- Ciekawostka: system Sl2014 z perspektywy opiekuna projektu
IV Najczęściej popełniane błędy przez Beneficjentów
- Ćwiczenie umiejętności, testowanie wiedzy poznanej na szkoleniu
- Rozwiązywanie problemów w pracy z narzędziem
- Indywidualna praca trenera z zainteresowanymi uczestnikami/czkami
- Sesja pytań i odpowiedzi
Dyskusja i konsultacje z trenerem
Cena szkolenia zawiera:
- profesjonalnie przeprowadzone szkolenie,
- zestaw gadżetów (notatnik, długopis, teczka),
- imienny dyplom ukończenia szkolenia,
- drukowane materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe,
- możliwość kontaktu z prowadzącym również po zakończeniu szkolenia.
Posiadamy akredytację WUP w Lublinie, wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych o nr 2.06/00004/2018. Współpracujemy z Urzędami Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
TERMINY SZKOLEŃ STACJONARNYCH:
w trakcie planowania
TERMINY SZKOLEŃ ONLINE:
19.03.2021 r. od 9.00 do 14.00 (potwierdzony!)
szkolenie organizujemy także 1do1, zaproponuj nam termin wygodny dla Ciebie tel. 661884278, miroslaw@inkubatorprogress.pl
Mirosław Ciołek
Trener
Rozliczył jako Koordynator Projektu w O.K. Centrum Języków Obcych projekty: PO KL 8.1.1 „Certyfikat Sukcesu” oraz PO KL 8.1.1 „Kwalifikacje na Sprzedaż” (IP był Urząd Marszałkowski w Łodzi) o łącznej wartości ok. 1 mln 250 tys. Na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej realizował jeden z największych projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości 22 mln. zł. – „UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy” (IP było Narodowe Centrum Badań i Rozwoju). Posiada doświadczenie jako pracownik Oddziału Oceny Projektów w jednej z instytucji wdrażających środki europejskie.
Posiada wiedzę teoretyczną (ukończone liczne kursy i szkolenia) oraz praktyczną z zakresu uwarunkowań realizacji projektu (monitoring, sprawozdawczość, kontrola, ewaluacja, promocja, rozliczanie), a także opracowywania wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy UE.
Specjalizuje się w problematyce kwalifikowalności wydatków, rozliczeń, kontroli, zamówień publicznych i systemie SL2014.
Aktualnie Prezes Zarządu Fundacji IPIP. Przygotowuje rozprawę doktorską dotyczącą wpływu realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych na rozwój społeczno-gospodarczy województwa lubelskiego.
Trener i doradca z 9-letnim stażem – prowadził szkolenia skierowane do biznesu, sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich, instytucji zarządzających, administracji publicznej, przedsiębiorców i osób indywidualnych, potencjalnych projektodawców korzystających ze współfinansowania.
MASZ PYTANIA?
Biuro:
ul. Sowińskiego 7/6
20-040 Lublin
NIP: 7133092275
KRS: 0000627901
REGON: 365052327
szkolenia@inkubatorprogress.pl
Zadzwoń do nas!
tel.: 661 884 278
fax: 81 381 28 18